Onew
Please Leave Your Blog Adress So I Can Follow Yours Back !

Search This Blog

Saturday, July 9, 2011




mari update ini blog !
saya ma0 story sikit pasal pengorbanan .ermmm . . saya sekadar ingin berkongsi.tiada kena mengena dgn mereka yg masih hidup ataupun yg telah mati .mungkin ada diantara pembaca2 blog saya ini mengalami situasi yg pernah saya hadapi ini .cinta sejati adalah apabila kita merelakan org yg kita cintai b'gia bersama org laen .bkn bermaksud kita gagal bercinta tp kita memilih utk memb'giakannya dgn keikhlasan .membiarkan kita terseksa dan terluka, dan membiarkan dia tersenyum dan tertawa .sama mcm org lain, biarlah kita dihargai dgn apa yg telah kita lakukan.tidak perlu hadiah atau ucpn terima kasih tp jgn sampai membuatkan kita rasa tidak berguna utk hidup lagi .tp sebagai manusia yg dikurniakan akal dan fikiran, saya memilih utk meneruskan hidup berbanding dgn org lain yg mgkin memilih jalan utk menamatkan riwayat diri sendiri .so kepada mereka2 yg pernah ada situasi seperti saya atau yg bakal2 menghadapinya, JANGAN sesekali MENGHUKUM diri sendiri !kita masih ada keluarga, rakan2, dan yg paling penting adalah Allah S.W.T yg sentiasa menyayngi kita .so cukup sampai disini coretan saya . sekian,bubye !

0 comments: