Onew
Please Leave Your Blog Adress So I Can Follow Yours Back !

Search This Blog

Saturday, August 20, 2011

kenangan lalu .

post kali ni aku nak story pasal junior aku .
aku ada bestfren yg dulunya sangat2 rapat .
sejak dia pindah ke ganu', aku dan dia dah lost contact .
suatu hari . ceh. kebetulan aku terjumpa ngan satu budak which is my junior .
muka dia sebiji mcm bestfren aku ni .
bukan apa .
bestfren aku ni sangat2 aku sayang pasal dia ni istimewa .
dan antara org yg diberikan Allah SWT satu ujian yg sesiapa pun x sanggup nak hadapi .
dia mengidap jantung berlubang . :'( . sedih plak .
dan dialah the first one yg mahu jadikan aku bestfrennya .
almaklumlah . aku ni bukan lah org yg popular mcm brad pitt . XD
berbalik kpd story junior aku ni , bukan saja muka, warna kulit, saiz dan gaya dia juga sama . kecuali, bahasa percakapan . sbb junir aku ni ckp bahasa aku, dan bestfren aku ckp bahasa klate mix ganu' .
dan skrg ni, aku dalam usaha utk menjadikan junior aku ni bestfren aku walaupun aku dah ada 1.2 juta bestfren kat sluruh dunia .


dan kami pun slalu pulang bersama2 .
hehe .
oklah . cukup setakat itu, as-salam .


wrote by : SuJuPooL

0 comments: