Onew
Please Leave Your Blog Adress So I Can Follow Yours Back !

Search This Blog

Wednesday, September 28, 2011

Umur vs Pengalaman

td aku telah menghadiri satu meeting utk satu program yg dinamakan Kem Kembar Padu 2011 yg akan diadakan pada hari jumaat ini .
seperti biasa aku akan bersedia sepeuhnya utk menjadi fasilitator .
tetapi berlainan sikit dengan kem kali ni .
aku hanya mengenakan seluar pendek dan tshirt jew .
nampak low profile ckit .
haha .
okok sambungannya .
ada la dua org cikgu skolah ni, bila aku masuk jew dorang start bisik2 sambil tgk aku dari atas ke bawah .
mungkin aku tomey kot . 
haha .
pastu tgk aku dengan cara x puas ati .
mgkin dorang fikir aku ni xde pengalaman kot .
dengan tiba2 puan pengarah mengumumkan bahawa kem kom pada tahun 2011 
adalah AKU !


mau nyew terbatuk aku td !
bukan takat aku jew, tp yg dua org tu pun ikot batuk !


tiba2 jew over bagi idea ngan aku .
itu la, ini la .
malas aku layan . haha .


tu la jgn tgk umur, tp tgk pengalaman .
aku ni dah jd fasilitator kem dkt 5 thn .
1 thn dua kem, equal to 10 kali !
so .. mmg layak pun .
haha .
pasni tgk la aku akan menjadikan kamu kuli terhormat aku !
huahuahuahuahuahuahua !


wrote by : SuJuPooL

0 comments: